Raadsvergadering 2 januari 2017

Voorzitterdrs. M.J.A. Eurlings

Aanwezig namens de raad :
M.A.C. Dexters-Mijnes(AB), C.M.J. Fulmer-Bouwens(PGP), dr. J.L.M. Lebouille(CDA), J.E.J. Blom(CDA), H.W.P. Bemelmans(AB), H.W.P. Trimbos(VVD), J.H. Römling(AB), J.M. Savelsbergh-Auf den Kamp(PGP), H.J.M. Aussems(PGP), mr. B.M.J.F. Rooding-Eurlings(VVD), H.M.E. Weerts(AB), H.M.J.G. Cobben(AB), H.W.J.M. Hardij(AB) en N.J.M.M. Dauven(AB)
Afwezig:
M.M.N. Knubben(CDA), G.G.J.M. Silverentand-Nelissen(CDA) en dr. A. Hidding(D66),
Griffier: mr. J.W.L. Pluijmen
Aanwezig namens college:
burgemeester drs. M.J.A. Eurlings, wethouder drs. H.M.L. Dauven(AB), wethouder drs. C.P.J.L. Vankan(AB), wethouder drs. R. Meijers(PGP), wethouder J.M.M. Vermeer(VVD) en algemeen directeur/gemeentesecretaris L.T.J.M. Bongarts
Aanwezig namens directie:
C. Buijtendijk, M. Mennens en D. Renkens
Extern: J. Stoop (Boels Zanders Advocaten)

1 - Opening en mededelingen. Aanwijzen primus bij stemming.

2 - Vaststellen van de agenda.

3 - Bespreekpunt: communicatie burgers in verband met bestuurskracht Zuid-Limburg.

4 - Behandeling concept-zienswijze herindelingsontwerp gemeente ONS.

5 - Bespreekpunt: reactie provincie Limburg op schrijven gemeente Valkenburg aan de Geul van 13 december 2016.

6 - Motie inzake de wens om op korte termijn te worden geïnformeerd over de mogelijkheden voor het vestigen van een Vrije School Heuvelland, centraal in het Heuvelland en in het bijzonder binnen de gemeente Valkenburg aan de Geul.

8 - Besluitenlijst.