Commissie Fysiek Domein (FD) 30 mei 2023

VoorzitterBert Hardij

0.2 - Uitnodiging

2 - Vaststelling van de agenda. Aanmelden punten voor de rondvraag.

3 - Spreekrecht burgers (via schriftelijke e/o mondelinge inbreng). Indien u gebruik wenst te maken van spreekrecht, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met de griffie en uw schriftelijke inbreng uiterlijk 48 uur voor aanvang van de commissie te sturen naar griffie@valkenburg.nl. Uw inbreng wordt dan als bijlage toegevoegd aan deze agenda.

3.a - Spreekrecht mevrouw Walschot (namens omwonenden Ahoy) inzake plannen pand Ahoy

3.b - Spreekrecht de heer Smets inzake verklaring van bedenkingen ‘perceel Cauberg tussen huisnummer 22 en 24’ (agendapunt 14).

4 - Vaststellen van het verslag van de vergadering van de commissie Fysiek Domein de dato 14 maart 2023.

6 - Voorstel college betreffende verklaring van bedenkingen ‘perceel Cauberg tussen huisnummer 22 en 24’.

7 - Voorstel college betreffende ontwerp verklaring van geen bedenkingen ‘zorgboerderij Asini Baggelsgats 6 Schin op Geul’.

8 - Voorstel college betreffende vaststelling ‘Partiële herziening Initieel Omgevingsplan Valkenburg aan de Geul 2022 – kwaliteitsbijdrage Camping ’t Geuldal’ .

9 - Voorstel college betreffende vaststelling ‘Partiële herziening BP Initieel omgevingsplan Valkenburg aan de Geul 2022 – woningbouw Oosterweg 15’.

10 - Voorstel college betreffende ontwerp verklaring van geen bedenkingen ‘woningbouw Walem 61A en 61B te Walem’.

11 - Voorstel college betreffende ambitieniveau duurzaamheid aangaande gemeentelijk vastgoed.

12 - Voorstel college betreffende gemeentelijk erfgoedbeleid.

13 - Voorstel college betreffende nota bodembeheer en bodemkwaliteitskaarten.

14 - Voorstel college betreffende onttrekking aan openbaarheid Wilhelminatorenvoetpad en Gebosjkevoetpad.

15 - Voorstel college betreffende zienswijze jaarstukken 2022, begroting 2023 en meerjarenraming Gemeenschappelijke Regeling RUD.

16.a - Duurzaamheid.

16.b - Stand van zaken Omgevingswet.

16.c - Stand van zaken uitvoeringsprogramma Valkenburg-Oost.