Commissie Stedelijke Ontwikkeling en Beheer (SOB) 28 januari 2020

3 - Spreekrecht burgers:

3.a - Spreekrecht de heer Vertooren betreffende het ontwerp bestemmingsplan Résidence Valkenburg.

3.b - Spreekrecht mevrouw Peeters (namens Stichting Natuurlijk Geuldal) betreffende het ontwerp bestemmingsplan Résidence Valkenburg.

3.c - Spreekrecht de heer Klooster (namens Stichting natuurbehoud Schin op Geul) betreffende ontwerp bestemmingsplan Résidence Valkenburg

3.d - Spreekrecht de heer Herben inzake Sibbergroeve.

3.e - Bespreekpunt: Brief (263) van de heer/mevrouw Herben inzake gedeelte Sibbergroeve

4 - Vaststellen van het verslag van de vergadering van de commissie SOB de dato 19 november 2019.

6 - Voorstel college betreffende vaststellen bestemmingsplan ‘Partiële herziening BP Buitengebied 2012 – Résidence Valkenburg’.

7 - Presentatie stand van zaken Regionale Energietransitie door mevrouw D. Cratsborn (beleidsmedewerker Fysieke en Economische Ontwikkeling).

8 - Voorstel college betreffende vaststellen ambitiedocument implementatie Omgevingswet.

9 - Voorstel college betreffende wijziging begroting 2019 en 2020 GR Milieuparken Geul en Maas.

10 - Voorstel college betreffende de mogelijkheid tot het indienen van bedenkingen op de toetreding van RUD Zuid-Limburg tot de Werkgeversvereniging SGO.

11 - Voorstel college betreffende aankoop agrarische grond.

12.a - Brief (256) van de heer Corten inzake geluidsoverlast A79 en brief (09) Afdeling communicatie en PR inzake Kamervragen over geluidsoverlast A79.

12.b - Brief (16) van de heer Wiendels inzake verkeersveiligheid Cauberg.

12.c - Duurzaamheid.